Poznaj dokładną przewagę DealerCRM!

Baza klientów salonu i serwisu samochodowego

W DealerCRM zdajemy sobie sprawę, że baza klientów jest najważniejszym składnikiem biznesu samochodowego. Dlatego też pełny i rozbudowany moduł bazy klientów dostępny jest już w podstawowym abonamencie systemu DealerCRM.

Praca z nowym klientem zawsze rozpoczyna się w tym miejscu, dzięki czemu już nigdy nie utracisz kontaktu z potencjalnymi nabywcami oferowanych w Twoim salonie. Dodatkowo, dzięki maksymalnemu uproszczeniu obsługi tego modułu, wprowadzanie danych jest szybkie i intuicyjne, a zgromadzone informacje są jedynymi, których potrzebujesz, by prowadzić skuteczną sprzedaż samochodów.

Baza klientów w DealerCRM to pierwszy system zarządzania kontaktami, z którego Twoi sprzedawcy naprawdę będą chcieli aktywnie korzystać. Moduł Nowy Klient aktywnie przeszuka bazę, dzięki czemu zachowasz porządek i ciągłość pracy z danym klientem, a także powrócisz do wszystkich powiązanych z nim procesów sprzedaży.

Najważniejsze zalety:

- baza zaprojektowana do obsługi sprzedaży samochodów
- czytelne statusy klientów w bazie
- proste i szybkie odnajdywanie kontaktów dzięki dostępnym filtrom
- brak zbędnych i nieprzydatnych w branży samochodowej funkcji

Jazda próbna

Moduł jazdy próbnej wprowadza porządek w zarządzaniu Twoją flotą aut demonstracyjnych i testowych. W panelu głównym widzisz wszystkie odbyte i zaplanowane jazdy próbne, a dzięki możliwości rezerwacji wybranego auta w dogodnym dla klienta terminie możesz z wyprzedzeniem zaplanować wykorzystanie swoich aut testowych. Dzięki DealerCRM Twoja flota aut demonstracyjnych stanie się czynnym składnikiem całego procesu sprzedaży!

Najważniejsze zalety:

- kalendarz i rezerwacje jazd testowych
- automatyzacja w tworzeniu formularzy jazd próbnych
- podgląd na wykorzystanie floty samochodów demonstracyjnych

Oferta i zamówienia

Brak wysłanej oferty potencjalnemu klientowi to jeden z najczęściej wskazywanych w badaniach błędów dealerów. Dodatkowo sama forma oferty nie zawsze odpowiada profesjonalnemu wizerunkowi firmy. W DealerCRM doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego moduły wspomagające pracę sprzedawców w zakresie przygotowywania ofert i zamówień na samochód są dołączone już w podstawowym abonamencie naszego programu!

Podnieś standard obsługi klienta w swoim salonie i zautomatyzuj pracę swoich sprzedawców. Dzięki DealerCRM Twoi sprzedawcy wygenerują profesjonalną ofertę nawet za pośrednictwem smartfona, a następnie prześlą ją w formie PDF zainteresowanemu klientowi. W DealerCRM automatycznie zarchiwizujesz wygenerowane oferty i podpisane zamówienia w panelu klienta, dzięki czemu szybko i prosto będziesz mógł powrócić do wcześniejszych procesów sprzedaży.

Najważniejsze zalety:

- zautomatyzowanie procesu generowania ofert i zamówień
- tworzenie profesjonalnych ofert również na smartfonie
- stały dostęp do wcześniej utworzonych ofert
- archiwizacja podpisanych przez klienta zamówień w DealerCRM

Zadania

Zadania są podstawą pracy z systemem DealerCRM. Dzięki automatycznie tworzonym alertom i przypomnieniom Twoi sprzedawcy ułatwią sobie zaplanowanie pracy, a także już nigdy nie zapomną o ważnych aspektach w pracy z klientami. Moduł Zadań systemu DealerCRM został stworzony przez sprzedawców samochodów i dopracowany z wykorzystaniem ich wieloletniego doświadczenia, dzięki czemu narzędzie to posiada tylko przydatne w procesie sprzedaży samochodów funkcje.

Pełna wersja modułu Zadań to kilkadziesiąt różnych kategorii przypomnień dostępnych w podstawowym abonamencie DealerCRM, jednak w każdym kolejnym pakiecie naszego programu otrzymasz dodatkowe kategorie Zadań ściśle związanych z aktywnymi modułami Twojej wersji programu.

Najważniejsze zalety:

- automatyczne generowanie alertów i przypomnień
- tylko istotne aspekty w procesie sprzedaży samochodów

Lejek sprzedaży

Profesjonalnie prowadzona sprzedaż samochodów i usług serwisowych to proces złożony i wieloetapowy. Zarządzanie tym procesem może być prostsze, dzięki koncepcji lejka sprzedaży i dostępnych w tym module funkcji. Wszystkie najważniejsze dane oraz wskaźniki biznesowe procesów prowadzonych przez Twoich sprzedawców są dostępne w jednym miejscu i na bieżąco możesz śledzić stopień ich realizacji. Przy bardziej złożonej strukturze Twojej stacji dealerskiej – np. kilku salonach – lejek pokaże Ci realizację procesów całej firmy, poszczególnych salonów, a także wybranych sprzedawców.

Dodatkowo masz możliwość indywidualnego ustalania celów w lejku sprzedaży, dzięki czemu cały proces planowania i realizacji sprzedaży staje się czytelny dla wszystkich sprzedawców włączonych do procesu. Pełna wersja modułu Lejka Sprzedaży dostępna jest już w podstawowym pakiecie DealerCRM.

Wraz z aktywacją modułu Serwisu aktywowany jest także lejek serwisowy, dzięki czemu możesz zarządzać równie efektywnie procesami i celami doradców serwisu w Twojej stacji dealerskiej.

Najważniejsze zalety:

- zarządzanie procesami sprzedaży w salonie i serwisie
- bieżący podgląd na cele sprzedaży i stopień ich realizacji
- podniesienie świadomości biznesowej Twoich pracowników

Leady sprzedażowe

Czy Twoim sprzedawcom zdarzyło się przeoczyć zapytanie mailowe od zainteresowanego klienta? Czy wiesz, że brak odpowiedzi bądź zbyt późny kontakt z klientem jest jednym z głównych powodów wyboru oferty konkurencji?

System DealerCRM posiada specjalnie zaprojektowany moduł obsługi internetowych zapytań od klientów (tzw. leadów), dzięki czemu wszystkie przychodzące zapytania są od razu widoczne w systemie, a samo nawiązanie kontaktu z klientami oraz rozpoczęcie procesu sprzedaży jest o wiele szybsze i bardziej skuteczne!

Niezależnie od źródła otrzymanych leadów, wszystkie zapytania znajdą się zawsze w jednym miejscu systemu DealerCRM, gotowe do rozpoczęcia procesu sprzedaży samochodu. Źródłem leadów mogą być np. formularze kontaktowe ze strony internetowej, zapytania klientów ze stron lądowania realizowanych kampanii marketingowych, a po integracji systemu DealerCRM z zewnętrznym serwisem ogłoszeniowym (np. OTOMOTO) również zapytania od zainteresowanych klientów znajdą się w systemie.

Jeśli struktura Twojej firmy jest wielomarkowa, składa się z kilku oddziałów, posiadasz wiele stron internetowych bądź zewnętrznych kont z ofertą swojego salonu, wówczas aktywowanie modułu Leadów stanie się wręcz wymarzonym narzędziem do obsługi wielokanałowej komunikacji z klientami. Dzięki modułowi Leadów w DealerCRM nigdy też nie utracisz raz zdobytych kontaktów do klientów.

Najważniejsze zalety:

- kompleksowe narzędzie obsługi zapytań od klientów
- przyspieszenie procesu sprzedaży samochodów
- archiwizowanie leadów oraz kontaktów do klientów

Kampanie marketingowe

DealerCRM umożliwia szybkie realizowanie marketingowych kampanii poprzez e-mail oraz SMS*. Wybierz odpowiednią grupę odbiorców ze swojej bazy klientów, zredaguj tekst wiadomości i wyślij!

Dzięki rozbudowanej funkcji filtrowania swojej bazy klientów dokładnie dopasujesz docelową grupę odbiorców do treści wysyłanej kampanii. Szybko także powiadomisz wybranych klientów o nowej promocji, aktualizacji rabatów, premierze nowego modelu czy zaproszeniu na jazdę próbną. Aktywuj moduł Marketingu systemu DealerCRM i korzystaj aktywnie z bazy klientów twojego salonu!

Najważniejsze zalety:

- aktywne wykorzystanie posiadanej bazy klientów
- skuteczne i spersonalizowane kampanie marketingowe
- możliwość korzystania z zewnętrznych baz odbiorców

*
wymagana integracja z zewnętrznym systemem wysyłki wiadomości tekstowych

Integracja z serwisami ogłoszeniowymi

System DealerCRM udostępnia integrację z wieloma motoryzacyjnymi serwisami ogłoszeniowymi, takimi jak OTOMOTO, Autotrader, Gratka.

Dzięki integracji wszystkie oferty samochodów dostępnych w Twoim salonie przygotujesz bezpośrednio w DealerCRM (włącznie z galerią zdjęciową), a następnie wyeksportujesz na swoje konto w wybranym serwisie.

Jeśli posiadasz konta w kilku serwisach, wówczas masz możliwość administrowania nimi z jednego miejsca w DealerCRM. Moduł integracji z serwisami ogłoszeniowymi dostępny jest w jednym pakiecie z modułem leadów sprzedażowych, dzięki czemu cały proces - od wystawienia danej oferty, aż do podpisania zamówienia z klientem - realizowany jest w DealerCRM.

Najważniejsze zalety:

- tworzenie ogłoszeń i administracja nimi bezpośrednio w DealerCRM
- eksport ofert do największych serwisów ogłoszeniowych
- możliwość eksportu ogłoszeń na Twoją stronę www
- archiwum ogłoszeń
- możliwa integracja z dodatkowymi serwisami na indywidualne zamówienie

Magazyn samochodów - STOCK

Czy Twoi sprzedawcy dokładnie wiedzą, jakie samochody znajdują się aktualnie w ofercie salonu? Czy często się zdarza, że oferują ten sam samochód kilku klientom na raz bądź oferują pojazd znajdujący się jeszcze w terminie płatności zamiast pojazdu zapłaconego?

Uporządkuj dane i zwiększ rotację magazynu samochodów! Dzięki temu modułowi wszyscy Twoi sprzedawcy na bieżąco kontrolują stock samochodów, a wszelkie rezerwacje pojazdów dla klientów są od razu widoczne w systemie.

Dodatkowo wszystkie samochody w Twojej stacji dealerskiej możesz przypisać do wybranej grupy pojazdów (nowych, używanych, testowych, służbowych, zastępczych i in.), dzięki czemu masz pełną kontrolę nad zakupionymi i posiadanymi w ofercie pojazdami. Jeśli prowadzisz biznes wielomarkowy, lub posiadasz kilka lokalizacji, wówczas w prosty sposób zlokalizujesz i zidentyfikujesz każdy pojazd znajdujący się w ofercie, a Twoi sprzedawcy usprawnią swoją pracę, unikną niezamierzonych pomyłek i przede wszystkim zwiększą rotację magazynu i dochodowość Twojej firmy!

Najważniejsze zalety:

- aktywne wykorzystanie posiadanej bazy klientów
- skuteczne i spersonalizowane kampanie marketingowe
- możliwość korzystania z zewnętrznych baz odbiorców

Realizacja zamówienia aż do wydania samochodu

Profesjonalnie przeprowadzona sprzedaż samochodu to proces złożony i wieloetapowy. Dzięki modułowi realizacji zamówienia i prowadzenia wzorcowej ścieżki sprzedaży aż do wydania pojazdu klientowi cały proces widoczny jest w karcie klienta.

Jednocześnie system DealerCRM dba, aby żaden element tego procesu nie zostanie pominięty i aktywnie wspiera pracę Twoich sprzedawców w tym zakresie.

Follow up

Podnieś ocenę swojej stacji dealerskiej w badaniach satysfakcji klienta. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów i podnieś jakość ich obsługi w swoim salonie, serwisie samochodowym. Komunikuj się z klientami po zamknięciu sprzedaży lub wizycie w serwisie, usprawniaj procesy i podnieś prestiż swojej firmy w oczach swoich klientów!

Moduł księgowości

Aktywuj moduł księgowości w systemie DealerCRM i włącz do realizowanych procesów dane o rozliczeniach z klientami – faktury zaliczkowe, faktury sprzedażowe, faktury za usługi serwisowe - wszystkie najważniejsze dane Twoi sprzedawcy będą widzieli w systemie DealerCRM.

Najważniejsze zalety:

- wsparcie systemu DealerCRM w sprawnym realizowaniu procesów sprzedaży
- szybki wzrost jakości obsługi klienta
- najważniejsze dane rozliczeniowe widoczne w systemie

Moduł odkupu samochodu od klienta

Czy posiadasz w swojej stacji dealerskiej dział samochodów używanych? Czy chciałbyś zwiększyć liczbę pozyskanych samochodów od klientów i usprawnić sprzedaż pojazdów nowych?

Aktywuj moduł odkupu w DealerCRM i daj swoim sprzedawcom gotowe narzędzie do profesjonalnego odkupu samochodów używanych!

Najważniejsze zalety:

- kompletne narzędzie przygotowane przez sprzedawców samochodów używanych
- proces odkupu włączony w proces sprzedaży samochodów nowych

Moduł Raportowy

Moduł raportów to rozbudowane narzędzie analityczne dla kadry zarządzającej stacją dealerską. Kilkadziesiąt różnych parametrów i najważniejszych wskaźniki prowadzonego biznesu dostępnych w jednym module. Znajdziesz tu między innymi: raport sprzedaży, dane dotyczące ruchu w salonie i serwisie, jazdy próbne, oferty, źródła pozyskiwania klientów, statystykę sprzedanych finansowań, ubezpieczeń, mapę sprzedaży, realizację celów, rozbudowane wykresy i wiele, wiele innych danych, które czynnie pomogą Ci w zarządzaniu swoją stacją dealerską. Wszystkie dane aktualizowane są na bieżąco, zatem w każdej chwili masz dostępną pełną wiedzę na temat swojej firmy.

Najważniejsze zalety:

- proste w obsłudze, rozbudowane narzędzie na managerów
- bieżąca aktualizacja danych
- dostęp do statystyk z każdego miejsca na ziemi, na dowolnym urządzeniu

Moduł Serwisowy

Aktywuj ten moduł w DealerCRM i daj doradcom serwisowym nowoczesne narzędzie do efektywnego zarządzania klientami serwisu!

Kalendarz wizyt w serwisie, wartość sprzedanych usług, wartość części w zleceniu, statystyka odwiedzin, follow up i wiele innych funkcjonalności nowoczesnej stacji serwisu dostępnych w jednym module.

Integracja z systemami DMS

Zintegruj DealerCRM z systemem DMS i zarządzaj swoim salonem i serwisem w najbardziej nowoczesny i pełny sposób.

Dzięki integracji systemów wszystkie niezbędne wskaźniki i dane znajdziesz w jednym miejscu, do którego masz dostęp z każdego miejsca na ziemi oraz na każdym urządzeniu (laptop, tablet, smartfon, itp.).

Jeśli prowadzisz biznes wielomarkowy bądź w kilku lokalizacjach, integracja systemu DMS z DealerCRM staje się wręcz koniecznością, by skutecznie i efektywnie zarządzać swoją firmą.

DealerCRM umożliwia integrację z kilkoma niekompatybilnymi ze sobą systemami. Zintegrujemy nasz system m.in. z oprogramowaniem Autostacja, JBR Rogowiec, WinMoto, Incadea oraz z każdym innym systemem DMS, z którego korzystasz w swojej stacji dealerskiej. Skontaktuj się z nami i poznaj możliwości integracji.

System DealerCRM jest zintegrowany również z poniższymi rozwiązaniami

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje integracji usprawniające pracę Twojego działu sprzedaży!

Przetestuj za darmo